Teken van leven! - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Nicole Aa - WaarBenJij.nu Teken van leven! - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Nicole Aa - WaarBenJij.nu

Teken van leven!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Nicole

02 Januari 2010 | Ghana, Tamale

Hoiii Lieve allemaal! Ik wil jullie nog eens een heel gelukkig nieuwjaar wensen! Ook namens Johan die veilig in Accra is aangekomen. Ik had me geen beter nieuwjaar kunnen wensen. Ik kan niet lang schrijven, maar over plus minus een week zullen jullie wat van mij en Johan horen. Morgen starten we onze rondreis. Heb er heel veel zin in. We reizen eerst langs de oostkust en dan een stukje langs de oostkant naar boven. Ike heeft ons vandaag een rondleiding door haar Accra gegeven. OOk daar volgende keer neer over. WIlde gewoon even laten weten dat alles goed gaat!!!!! Veel liefs en dankje voor de vele nieuwjaarswensen!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Nicole en Johan en Ike

  • 02 Januari 2010 - 21:52

    Ankie - Harrie Veron:

    Hoi Nicole en Johan,
    Bij deze ook een heel gelukkig nieuwjaar en al wat wenselijk is voor 2010!!!!!!
    Geniet er nog een maandje van met zijn tweeen en dat horen we nog wel een keer.

    groetjes Tante Ankie en Ome Harrie.

  • 03 Januari 2010 - 09:01

    Leo:

    Nicole en Johan,fijn dat
    jullie weer bij elkaar zijn.Geniet van je welverdiende vakantie.
    groetjes

  • 03 Januari 2010 - 17:12

    Zulaika:

    Hey Nicky,
    Ik was inderdaad benieuwd hoe het met je gaat. Dank je wel voor de wensen. Ik hoop dat je een prachtige jaarwisseling heb meegemaakt en dat je ervan genoten heb.
    De beste wensen voor 2010. Geniet van je welverdiende vakantie met je vriend. Wees voorzichtig, laat wat van je horen en tot snel!
    Veel liefs!

  • 03 Januari 2010 - 19:07

    Rikie En Hans:

    hoi Nicole en Johan

    Wat ben ik blij om aan jullie samen de allllerbeste wensen voor dit jaar te geven. Fijn, Nicole en Johan dat jullie nu met z'n tweeën rond gaan trekken. Ik hoop dat jullie een mooi oud en nieuw hebben gehad, met of zonder vuurwerk. Geniet van deze weken met elkaar én van het mooie, andere Ghana dat jullie nu samen gaan zien! Veel plezier en tot de volgende keer.
    Groetjes,
    Rikie en Hans!!!!!!!!!!!!

  • 04 Januari 2010 - 08:21

    Eline:

    Hoi Johan en Nicole,

    Een een heel gelukkig en gezond 2010 toegewenst!

    Geniet van de rondreis met z'n 2-tjes!

    Veel groetjes,
    Eline

  • 05 Januari 2010 - 19:26

    Karlijn En Mark:

    Hey,

    Jullie ook een happy new year. Geniet er samen van daar en dan horen wij jullie verhalen wel als jullie terug zijn. Ik ben wel benieuwd naar jullie verhalen tijdens de rondreis.

    xxx karlijn en mark

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Tamale

Mijn verhaal over Kleurrijk Ghana

Recente Reisverslagen:

27 Januari 2010

Oost West Thuis Best

13 Januari 2010

Ghana is groen in het zuiden!!!!

02 Januari 2010

Teken van leven!

17 December 2009

Kerstboom, ik mis je!

09 December 2009

Praten tussen de uien
Nicole

Actief sinds 21 Maart 2009
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 22235

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2009 - 29 Januari 2010

Mijn verhaal over Kleurrijk Ghana

Landen bezocht: